2012. június 27., szerda

Sziasztok!

Már egyszer azt a döntést, hoztam, hogy szüneteltetem az oldalt, s később újra működtettem, most viszont azt hiszem eljött az idő, hogy kimondjam itt a vége!
Jelenleg nincs időm erre, noha ötlet lenne, de kedv, energia híján vagyok, s nem tudom mit szóltok magához ehhez a történethez, hisz nem kaptam visszajelzést. ( bár volt az elején pár komment, de azóta nem kaptam)


Így most az oldal bezár!
Ez annyit jelent, hogy friss nem érkezik, de ez a 4 fejezet fent marad és az oldal elérhető lesz, hogy ha valaki ide téved elolvashassa ha kedve van!




UI: Még megeshet, hogy a történet valamikor folytatódik, akit esetleg érdekel jelezze, akkor megeshet, hogy változtatok a döntésen.

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Engem érdekelne a történet további alakulása.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vivi!
      Köszönöm, hogy jeleztél, igyekszek akkor folytatást írni ide, immáron miattad! ;)

      Törlés